För jag hör dåligt och jag fattar trögt.

The gig of the week var Emil Jensen i kväll i Vitabergspaken och det var inget för veklingar. Spö regn och kraftig blåst sorterade bort en del och kvar blev tappra musikälskare och Emil och hans band under tre vita partytält. 
Oavsett om man gillar Emils musik eller inte är han värd att se då han blandar komik och musik med sina briljanta mellansnack som i princip alla kan känna igen sig i. Kul var också att han körde ett delvis annat program än vad han körde på p&l och Arvika så att även vi som sett honom nåra gånger bjöds på något nytt.
Klart bästa Emil låten är Hör dåligt fattar trögt som är låt nr 2 på min lista över låtar som är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0