Standing in the park wearing feathers.

Befinner ni er i Dalarna tycker jag defenitivt ska besöka p&ls kafé i Borlänge där fantastiska Carl Norén från Sugarplum Fairy spelar i morn.
Är rätt exklusivt, har hänt en gång tidigare att bara nåra medlemmar ur Sugarplum spelat sedan vi började älska dom och då spelade Carl och Jonas på Arenan i Falun och jag hade kunnat dö för att få vara där då, den gången hade jag precis bokat in en Bryssel resa och bodde i Göteborg.
Den här gången känner jag inte riktigt att jag skulle kunna dö för att vara där men är självklart pepp som sjutton på det och väldigt nyfiken på vilka låtar han kommer köra.
Hanna och jag diskuterade detta häromdagen och kom fram till att det nästan är Carls låtar man gillar bäst, kanske kanske kanske kan man hoppas på "The restless breakout".


Carl Norén, Rockfickan i september 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0