I wonder why we have to tell eachother lies?

Nattjobbet är över för min del men det har satt sina spår, nu ligger jag här och inte kan somna. Har kollat på flera youtube klipp och kollade precis på Sahara Hotnights med Hot night crash. Och vilka minnen jag får av den låten. Det var den som fick mig att upptäcka dom, och i födelsedagspresent det året fick jag av mormor den då nya skivan Kiss and tell. Lyssnade typ sönder den och fick äntligen se dom live på Hultsfred 2005 vilket jag då tyckte var toppen. Nya skivan What if leaving is a loving thing gillade jag inte alls lika mycket och tycker att dom har blivit tråkigare live också. Tycker den är för "poppig" och tycker det är trist att de lite övergett rocken. Men av någon oförklarig andledning har jag lyckats lära mig alla texter till låtarna på den skivan också, mycket märkligt. Iallafall Hot night crash videon, och skulle inte alls tacka nej till att se ut som Maria i denna, oj vad cool hon är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0