Never seen the light of day.

Här skulle det ha varit lite bilder och lite tankar kring Pete Doherty på Debaser Medis igår men eftersom han ställde in i sista stund, och jag förövrigt inte är den enda som är besviken, finns det heller ingen spelning att skriva om.
Var verkligen peppad framförallt eftersom Hanna, andra halvan av mondaytuesday, var på hans spelning i Glasgow tidigare i höst och rapporterade att han då körde You talk.
En av mina favoriter som jag aldrig hört live.
Men men.
Sjukt surt är det iaf för behövde verkligen en spelning och ännu lite surare att han typ kommer köra spelningen i Malmö idag. (Nope Ida, inställt där med /Hanna) Såg precis det med skulle precis lägga in det:)
Men kul för alla er som bor där såklart!
Därför skulle det ha varit toppen att vara i Linköping för att ett av mina absoluta favoritband Johnossi köra en fantastisk spelning innan dom går in i studion! Men eftersom jag inte bor där och dessutom inte har någon att gå med så blir det nåt annat ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0