Down in Albion.

Dagens lugnt trevligaste nyhet i vår musikvärld!
Pete Doherty kommer till Debaser Medis för en spelning den 4:e december och som vi rekommenderat honom rätt mycket den senaste tiden så kanske ni också förstår att vi redan köpr biljetter.
Det enda man kan haka upp sig på är åldergränsen..igen...20 år liksom vad är det för mening på en konsert? Stänger ju ute hur många som helst.
I det hyper komersiella programmet Allsång på Skansen(som förövrigt är 1000 gånger bättre än Lotta på Liseberg som endast kör med schlager artister som gäster) spelar idag förengångsskull två riktiga artister; Miss Li och Timo Räisänen så är alltså rätt värt att kolla in!


Kommentarer
Postat av: Celine

Åh, fy sjutton vad jag blir avundsjuk! Jag skulle göra vad som helst för att vara där. Men:

1. Jag bor i Dalarna och inte iStockholm.

2. Jag är 16.

Blä! Jag villvillvill. Särskilt efter Peace & Love, man vill bara ha mer mer mer! Åh, älskade Pete.

2009-08-17 @ 12:57:56
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0