I'm younger than I'll ever be, still I'm older than I've ever been

Som ni ser i inlägget Ida skrev igår så ska Molotov Jive spela i Stockholm på lördag! Först blev man ju så sjukt glad, men när jag sen surfade in på trädgårdens hemsida och såg att det var 20 års gräns om man inte stod på gästlistan så var jag inte längre lika glad. Sen så spelar Montt Mardié på Debaser slussen på onsdag, och det kan ju vara kul att se, men vad tror ni det är för åldersgräns? 20 såklart. Men det värsta är att jag inte kommer in på Molotovs spelning, men ändå..
Det suger att vara 18 och inte komma in på spelningar, jag menar jag trodde att när jag äntligen fyllde 18 så skulle jag iallafall komma in på alla spelningar jag ville gå på, men nejnej det är 20 på sjukt många av ingen andledning. Jag tycker att ställena iallafall kan ha 18 då det är konserter, för då får dom ju ändå servera alkohol och det är väl det dom vill göra för att tjäna pengar?
På söndag fyller jag 19 och då är det bara ett år kvar tills jag är 20 och kan komma in på dom konserter jag vill, fan vad jag längtar tills dess! Om jag bara kunde fylla 20 på söndag istället...

Lördag den 18/7 spelar Tallest man on earth på Kulturhustaket och det får jag iallafall gå på så det är nästa spelning att se fram emot. Lyssna in honom på myspace http://www.myspace.com/thetallestmanonearth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0