Markusevangeliet.

Eftersom Hanna bannlyst mig från att propagera för ett band som jag just nu lyssnar väldigt mycket fick jag fundera ett tag på vad mitt första inlägg skulle handla om.
Och blir kanske lite väl tråkigt och inaktuellt för en del av er, ska propagera lite för hur fantastiskt Makusevangeliet verkligen är.
En helt otroligt bra skiva även fast jag liksom lyssnat sönder den i över ett år. Den släpptes ju i april förra året och sedan dess har hans fantastiska låtar med grymma texter tagit sig in i fler och fler hjärtan.
Om mitt soundtrack för förra året var "Jag är en vampyr" är soundtracket för i vår "Samma nätter väntar alla".
Senaste spelningen  var i februari och den var grym, på lördag ser vi honom igen på WTAI och ska bli spännande att se om han lyckas göra spelningarna lika grymma trots att han fortfarande turnerar med samma skiva. Ska sluta argumentera nu ni fattar nog, är ni fortfarande nyfikna på det andra bandet kan ni kolla upp det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0