A monkey needs to dance so do you!

På musik fronten händer inte så mycket just nu.
Är inne i en verkligen Johnossi och mer specifikt Man must dance period.
Det låten är så sjukt bra och shit vad jag skulle vilja kunna spela den.
Försökte härom dan men det gick inte så bra.
Sen promotar jag festivalen Europavox för fullt.
Den går av stapeln nästa helg, 19-21 november med bland annat en unik Shout out louds spelning och kommer att utspelas på Debaser både slussen och medis.
Är ni i sthlm och är över det magiska 20 års sträcket tycker jag verkligen ni ska gå.
Är ju liksom en chans att upptäcka en massa nya bra band med.
Själv kan jag tyvärr inte gå eftersom jag faktiskt har bättre saker för mig, nämligen Mando Diao i Bryssel!!
Men ni kan läsa mer här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0