You and your high top sneakers and your sailor tattoos

Har hänt ett antal gånger att man upptäckt ett band försent.
The Gaslight Anthem till exempel.
Är ett av de få band jag vill men inte har sett live.
Var absolut hela mars för mig och så fort jag hör en Gaslight låt får jag tillbaka just den känslan jag hade då och ångrar stort att jag inte gjorde en sak.
Hör inte hit men dom är inte så himla stora i Sverige.
Som Razorlight också typ fattar inte varför dom inte satsar mer på Sverige, eller varför inte svenskarna inte älskar dom.
I alla fall spelade dom på West coast riot i Gbg i somras och ja Hanna och jag hade absolut åkt om det inte var för att West coast Riot var exakt samma torsdag som p&l började, eftersom dom så lämpligt placerat West coast Riot och Metaltown samma helg som p&l.
Var sjukt surt.
Nu såg jag dessutom att Gaslight spelade på Debaser Slussen 17 februari alltså sjukt nära innan jag började lyssna på dom.
Här kan ni iaf kolla in underbara Old white lincoln från Pink pop i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0