Cause I'm Mr Brightside

Har precis hittat OC sägsong 2 boxen som har varit borta ett längre tag och håller nu på att kolla igenom den igen. Så himla bra serie och sen är det ju bra musik i den också, i avsnitt 4 spelar The Killers på Baitshop i serien, och en av de tre låtar dom spelar är Mr Brightside, min favorit Killers låt. Kom inte ihåg att den låten var med i serien, den Killers låt jag förknippar med OC är Smile like you mean it, så blev lite paff när dom spelade den.

Förövrigt älskar jag the Baitshop också, det verkar vara en häftig konsertlokal/klubb, gillar att man både kan stå uppe och nere och det verkar vara en perfekt storlek på scenen. Har en dröm om att öppna en liknande sån klubb på riktigt i Sverige med bara bra musik, det vore så sjukt kul verkligen.

 

Ett klipp där pratet är dubbat till Italienska, hittade ingen annan, men spola
fram till 1.30 så hör ni The Killers, och så ser man lite hur The Baitshop ser ut också. 

Kommentarer
Postat av: I

Kolla klart på oc i bryssel nu så jag kan kolla sen när du kommer hem;)

2009-10-04 @ 16:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0