"Man kan inte krama ett minne" "Vaddå det är det jag gjort hela livet"

En bild från Markus signeringen i torsdags. Blandannat spelade han Allt gör mindre ont sen, och den är en av dom låtar från skivan som gått på repeat sen dess. Andra låtar jag fastnat för just nu är Genom tunna tyger, Dystra utsikter, Fel på hjärnan, 5:e försöket, Trelleborg - Travemünde - Världen, Isande diskant och så Hollywood hills. Kan inte motstå kören på den sistnämnda "-Ni har vart ihop!" så grymt det är.



Och nu har Markus Krunegård äntligen en hemsida! Och där hittade jag Hela livet var ett disco videon med kommentarer av Markus. La märke till att vid 3.47 så dansar Kisa(basisten) och gitarristen bakom Markus, himla fint, det hade jag inte sett förut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0