Jag önskar jag var nån annan än den jag är.

Det har varit massa skivsläpp i höst trots att typ inga av mina band turnerar och eftersom Hanna shoppat loss på cdon här även jag fått massa nytt i min mobil.
Nytt i mitt bibliotek i mobilen i höst:

[ingenting] Tomhet idel tomhet Bra spår: Led mig hem

Theodor Jensen Tough Love

Molotov Jive Died up on a cross(låt) Hanna har promotat den tidigare och den är grym, full av energi och det enda man blir glad av nuförtiden.

Markus Krunegård Lev som en gris dö som en hund(bäst just nu av hans två) Bra spår: Titelspåret, Sommaren står och väger, och självklart Allt gör mindre ont sen(nästan beredd att utnämna det till bästa spåret på hans två skivor) 5:e försöket är en riktig bubblare sjukt bra denna vecka.

Markus Krunegård Prinsen av Peking Bra spår: Genom tunna tyger och Hollywood hills.

Broder Daniel Cruel Town(inte ny skiva men ny i min samling) Bra spår: Shorline är en sjukt bra låt.

Men som ni vet är bästa spår sjukt föränderligt, speciellt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0