Tutankamon @ Debaser Medis 23/11

En recension av Tutankamon på Debaser Medis i fredags är på sin plats.
Har bara väntat på att jag ska komma mig för att föra över bilder.
Men det får vänta, ni får nöja er med lite text sålänge.
Hade inte riktigt några förväntningar innan.
Hade ju sett Adam Olenius, ena medlemmen, i Shout out louds tidigare men aldrig sett de andra live.
Men det var ett himla drag och massa energi, speciellt från Peter från Peter, Bjorn and John.
Sjukt med inlevelse och inte alls tråkigt att kolla på trots att jag bara hört en av deras låtar, hitten Have you ever been in love tidigare.
Bandet var sjukt samspelat och märktes att det var erfarna musiker som stod på scen.
Deras platta innehåller 10 låtar, 9 av dom hade dom repat in och körde.
Bäst var Have you ever been in love, som jag fastnade för första gången jag hörde den.
Är ett stort fan av Adams röst och gillade därför de låtar han sjöng bäst, men sista låten, som jag inte alls vet vad den heter, där hela bandet improviserar för fullt i slutet var riktigt kul att se.
Tutankamon är absolut sevärda, speciellt om du gillar pop.
Suger gör däremot Debaser Medis som går ut med en 20 års gräns och stänger ute massa och samtidigt inte ens kollar leg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0