Stan har feber ikväll..

Vet inte riktigt hur man ska beskriva Håkan på Grönan i fredags.
Självklart kul att se, men vet inte riktigt.
Den där höjdar känslan infann sig inte riktigt. Vet inte om det är för att han har blivit alldeles för stor, kör typ samma spelschema, kör spelningar på typ två timmar.
Ingen aning faktiskt.
Men visst fanns det fina låtar.
Abslout finast var sista låten Nu kan du få mig så lätt, gåshud och hur himla fint som helst. Den låten har aldrig varit bättre live än vad den var i fredags. Nästan lika fina var tjejerna brevid oss som stod och skrek och sjöng med hela sitt hjärta genom hela låten.
Nu är det iaf sjukt länge till nästa spelning för mig och vet inte riktigt hur jag ska stå ut. Nästa på tur är liksom Mando Diao i Bryssel, men det är i november.
Känns som om alla mina band har valt att inte turnera i höst, vilket inte känns som ett bra drag, vad ska man se fram emot liksom?
Inget om man inte heter Hanna och ska se Mando i Glasgow på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0