Come on over and try to sing along!

Ikväll ska Ida på Timo Räisänen i Stockholm och jag är ganska så avundsjuk. Har läst i gästboken att setlisten för denna turné är magisk, med Lovers are lonely, Carry me home. Don't let the devil ruin it all och Goodbye sadsongs om jag inte minns fel. Alltså herregud, alla dom Timo låtar jag älskar i princip. Och så massa nytt och det hade varit kul att höra hur dom nya låtarna låter live.  Så mitt råd till alla er som bor i Stockholm är att ta er till Debaser Medis idag, ni kommer inte ångra er.

Förväntar mig en rapport från Ida här på bloggen så fort hon kommit hem från spelningen och har gett order att hon ska filma så det har vi att se fram emot ikväll/natt förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Ida

fixar video imorn!

2010-04-29 @ 00:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0