Det finns en sak som alltid består

Idag släpptes Kristian Anttilas singel Världens snuskigaste man. Låter väldigt Kristian Anttila och diggar det starkt. Såhär skriver han själv om låten på sin Myspace:

"Vadå "Världens snuskigaste man" kanske ni undrar? Den kan man väl inte veta? Nä, men nu är det bara så helt enkelt. Ska jag vara uppriktig hette den faktiskt "Sveriges löjligaste man" från början. Sen hette den "Världens beslutsångestaste man" men det lät knepigt. Sen skojjade vi runt med "Världens snuskigaste man." Sen hann jag inte ändra en gång till innan skivbolaget skickade iväg låten. Så kan det gå.

Hur låter det då? Tja. Trummor, bas, gitarrer och lite tjejskrik. Vers-Refräng-Vers-Refräng-PangPangPang! Mycket enkelt. Mycket effektivt. Som vanligt fast ännu lite bättre. Jag är en ganska enkel man nämligen. När folk skrattar så skrattar jag också exempelvis. När folk dansar så vill jag också dansa. När folk får höra den här låten så gör dom allt det där på samma gång och tycker att livet är kul och härligt. Helt otroligt! Vi ses på turnén! /K"

Kunde inte hitta låten på Youtube eller Myspace men förra fredagen var den med i Flipp eller Flopp i P3 och därför kan man lyssna på den här i 21 dagar till gissar jag. Hoppas den kommer upp på Myspace eller Youtube snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0