Down on you like rain

Anton och Johan från Molotov Jive gjorde en fin fin akustisk spelning på Record Hunter tidigare idag.
De körde fyra stycken låtar från deras senaste skiva Songs for the fallen apart samt en ny helt fantastisk låt enligt mig, vid namn "29".  29 gjorde mig hemskt sugen på mera nytt matrial från det fantastiska bandet och inte minst en spelning inom en snar framtid, det var alldeldes för länge sedan sist.
Däremot bestämde sig min kamera för att inte fungera idag, därav den dåliga bilden nedan från min mobilkamera.


Johan och Anton live på Record Hunter.


Kommentarer
Postat av: Hanna

fan då att du inte kunde filma 29, hade kunnat offra min ena arm för att få höra den nu typ.

2010-04-18 @ 00:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0