Inhale. Exhale. I breathe like a pervo in the presence of you

Först vill jag bara säga att ni måste bara lyssna in det här klippet med Emil Jensen. Från morgonpasset i P3, så fantastiskt.

Och sen kom jag och tänka på Animal Five idag för min kompis Annie pratade om dom. Och då tänkte jag såklart på deras engelska översättning av Säkert!s låt Vi kommer att dö samtidigt som på engelska heter We're going to die och som jag tycker är grym. Lyssna på klippet nedan eller på Animal Fives Myspace. Om ni går in på Myspacen tycker jag också ni ska lyssna på låten Turning Vorgen. Visste inte att det var dom som hade gjort den låten och att dessutom Kristian Anttila var med på ett hörn när jag hörde den på radion för något år sedan. Bra låt är det i vilket fall som helst.

Kommentarer
Postat av: AMANDA

Animal five hade jag missat också!! hjälp! Det här är riktig Amanda musik :)

2010-04-16 @ 07:50:59
URL: http://unknowndistance.blogg.se/
Postat av: Hanna

vad roligt också, såg du förresten att dom ska spela på peace and love i år, och då finns det chans att se dom live också. För du skulle väl dit va?

2010-04-16 @ 19:21:33
URL: http://mondaytuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0