Moto Boy @ Debaser Medis

Jag såg Moto Boy på ett proppfullt Debaser Medis igår.
Och det var riktigt fint, inte minst för att det var alldeles för länge sedan jag senast var på en spelning.
Det var nästan två år sedan jag sist såg honom dessutom, senaste gången var på Arvikafestivalen 2008.
Och sedan dess har grejer hänt. Han har inte minst växt massor i populäritet.
Men han har en fantastisk röst och jag tycker hans musik är om möjligt ännu finare live.
På spelningen berättade Oskar att han fått frågan av en person, som efter att ha lyssnat på hans senaste skiva, Lost in call, frågat hur han egentligen mår.
Det är nästan så att man får ont i hjärtat på riktigt av hans texter, vilket kanske inte är det optimala på en lördagkväll, men det spelar egentligen ingen roll för det är väldigt väldigt vackert. 
Moto Boy är defintitvt värd att uppleva live när han besöker en stad nära er, nästa gång för mig blir på peace and love i sommar, här kan ni kolla in hans turnéplan.




Moto Boy på Debaser Medis.

Kommentarer
Postat av: Martina

min lilla moto kille. <3

jättefina bilder! om du tog några bra på petra vill jag jättegärna ha dom.. :P

2010-04-12 @ 16:47:04
Postat av: Ida

bra vet jag inte om dom blev men jag kan ge dig allihopa så får du avgöra själv haha. du kanske kan ge mig ett usb när vi ses eller nåt så fixar vi det!

2010-04-12 @ 22:58:05
URL: http://mondaytuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0