Tyst för fan!

Jag tänkte rekommendera en dokumentär om Ebba Grön som sändes i p4 under påskhelgen.
Själv har jag knappt lyssnat halvvägs men den är mycket intressant plus att det är massa grym Ebba Grön musik i den.
Jag har länge önskat att jag hade blivit född lite tidigare så jag också kunde fått växa upp i Rågsved på deras tid, när folk var lite mer revolutionära och brydde sig lite mer.
Så att jag också hade haft möjlighet att gå på deras spelningar på Oasen, nu fick jag växa upp i Rågsved i början på 2000 talet i stället.
Det önskar man, om möjligt, ännu mer så fort man satt på dokumentären.
Jag antar i alla fall att det är eftersom det är massa Ebba musik i dokumentären som det inte går att ladda ner dokumentären på sr's hemsida.
I vilket fall som helst kan ni lyssna på dokumentären på webbradio i drygt två veckor till här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0