I should have watch out cause I liked you

Nu kan man ladda ner Billie the vision and the dancers nya skiva From burning hell to smile and laughter gratis från deras hemsida. Och så får man välja själv hur mycket pengar man vill betala för det eller om man inte vill betala något alls. Så himla fint gjort av dem tycker jag. Med på skivan finns den fantastiska låten You'd better watch out som tidigare släppts som B-spår på singeln till Emil Jensens fantastiska låt Allt jag gillar upphör.
Mina favoriter efter en lyssning på skivan är: I'm alive, I've been used och You'd better watch out.

Det jag gillar så mycket med Billie the vision and the dancers är att deras texter är så bra och oftast inte alltid lyckliga, men ändå lyckas de genom melodierna och sättet dom framför dom på få en att känna hopp och lycka.

Bilden är från när vi såg dom spela på Pop Dakar förra året

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv. Ja visst är den? :)



Snygg bild du tagit!

2010-04-26 @ 14:18:02
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/
Postat av: Hanna

Man tackar!

2010-04-27 @ 00:06:17
URL: http://mondaytuesday.blogg.se/
Postat av: AMANDA

vilken tur att jag har er!! hade missat mina favoriter billie the vision :) kärlek.

2010-04-27 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0