Tallest man on earth till Glasgow!

Upptäckte precis att Tallest man on earth ska spela på Stereo den 22 november! Fan vad fint! Speciellt eftersom att det var ett av ställena jag tipsade hans bokare om när han frågade mig efter att jag mailat honom och skrivit att han borde spela här. Om jag inte kan stanna i Glasgow tills dess måste jag absolut åka hit för att se det. Åh! Om ni inte har chans att se honom då turnéar han i resten av Europa också, och i december spelar han på Södra teatern. Innan dess är det USA som gäller så kolla in hans Myspace för alla turnédatum.

Kommentarer
Postat av: Ida

och New York 27 september!!

2010-08-12 @ 17:44:32
URL: http://mondaytuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0