What the hell do you want me to do?

Året var 2005 och platsen Hultsfredsfestivalen. Min första festival, vår första festival. Våren innan hade det varit massa lyssnande på Sahara Hotnights skivan Kiss and Tell och Håkan Hellström var min gud och mitt allt typ. Så när det blev klart att Håkan skulle komma till festivalen så bara var Ida och jag tvungna att åka dit. Och så blev det. Den våren hade även Ida och jag lyssnat mycket på låten Ray med Millencollin och när dom gick på scen på Hultans nästa största scen runt klockan tolv mitt i natten och spelade var det något så häftigt och grymt. Speciellt när dom spelade just Ray och när jag lyssnar på den låten nuförtiden så är det enda jag tänker just den stunden. Snoop dogg skulle spela precis före om jag inte minns fel, men han var sjukt försenad och så och när Millencollin gick upp på scen sa dom något i stil med att dom egentligen inte fick börja spela förrens hunden var färdig men att det sket dom fullständigt i. Och då kunde ju liksom spelningen inte bli annat än bra.

Kommentarer
Postat av: i

Haha och jag hade haft min System om a down vår :), dom var ju fantastiska att se:)

2010-01-26 @ 21:30:27
URL: http://svfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0