I need to know what you're running from

I måndags släpptes äntligen Mystery Jets skivan Seratonin. Den finns att lyssna på nu på Spotify så det rekomenderar jag varmt. Eftersom jag inte haft tillgång till en dator med internet eller inte haft möjlighet att köpa skivan än har jag inte hunnit lyssna på skivan mer än en gång men efter det kan jag i alla fall säga att den verkligen är värd att lyssna in. Låter annorlunda än de tidigare skivorna, riktigt vad det är kan jag inte sätta fingret på men tycker att det låter bättre helt enkelt. Favoritlåtarna just nu är Seratonin, It's too late, Melt och Dreaming of another world.

Mystery Jets är även på framsidan av The Fly som är en gratis musiktidning i Storbritannien och det fanns även en recension av skivan där som ni kan läsa här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0