I'm a mess

På torsdagskvällen på Peace and love festivalen skiljdes jag och Ida åt och jag begav mig för att upptäcka nya band. Min kompis hade tipsat mig om Biffo Clyro som var från Skottland. Jag gick dit för att se dom och måste säga att de verkligen hade energi på scen, kanske inte riktigt min typ av musik men verkligen värda att se live. Och när jag längtade tillbaka till Glasgow som mest var det underbart att få höra mellansnack på skottska.

Gick sen och såg The Cribs, hade aldrig hört om dom innan men dom var också riktigt bra. Lyssna speciellt in låten Men's need som ni kan se videon till ovanför. Mycket bra live. Ida hade kameran då så har tyvärr inte några bilder från de spelningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0