Hold on to your heart

Igår reste jag hela dagen kändes det som och när vi nästan var hemma i Glasgow igen kändes det som man lyssnat på alla låtar i mobilen, och då kom jag med iden att Annie skulle säga ett nummer och på så sätt bestämma vilken låt jag skulle lyssna på. Den första låten som då kom var Do me a favour med Arctic Monkeys. Har inte lyssnat så mycket på dom innan utan bara mest lyssnat på singlarna, men när jag hörde den här låten tyckte jag det lär himla bra, så därför blir den låten dagens musiktips till er från mig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv. Vad synd att du missade den, det var så jäkla bra! Men det kommer säkert fler chanser att se dem :)

2010-06-08 @ 20:48:56
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: Jag är fascinerad över att du orkade läsa! (:

Det är fint med musikminnen. Inte recensioner utan minnen bara. Och tack så mycket för din kommentar.

2010-06-09 @ 11:13:42
URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0