You can do anything you want because darling it's your life

Har lyssnat väldigt mycket på Razorlights första skiva Up all night den senaste tiden. Det känns som om Razorlight är en sånt band som bara blir bättre och bättre ju mer man lyssnar på dom. De spelade på Peace and love festivalen förra året och Ida och jag såg såklart dom då, men då hade jag bara lyssnat på deras andra skiva och inte hört så mycket av det andra dom gjort. Och nu fullkomligt älskar jag alla skivor, även den första och den tredje och tycker att dom är helt brilljanta. Om dom ändå hade spelat i år på festivalen. Det där händer ofta för mig, jag gillar ett band, sen så ser man dom live och efter det börjar man fullständigt älska dom och skulle kunna göra mycket för att ha möjlighet att se dom liva igen. Tycker att det är en himla stor skillnad att se ett band live om man lyssnat på allt dom har gjort eller bara på en del.

Men just nu får jag vara glad att jag iallafall sett dom live en gång och så lyssnar jag på denna låten som heter Don't go back to Dalston, och enligt engelska wikipedia så är den sången direkt riktad till Pete Doherty för att säga åt honom att sluta med droger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0