But I'm always to shy to work the courage up

Igår köpte jag biljett till Hinterland, som är en en-dags festival här i Glasgow. Har inte riktigt lyckats förstå var den är någonstans, men det verkar som den är på olika ställen runt om här i staden. Köpte biljetten för att jag vill se Mystery Jets så får jag bara se dom är jag nöjd. Sen kostade biljetten bara 15 pund och det var ju riktigt schysst, och så verkar det som man sen byter in biljetten mot ett festivalarmand och sånna gillar ju jag som ni kanske vet. Här kan ni se Line upen, har ni något tips på något mer band jag borde se så får ni mer än gärna kommentera!



Ska bli så kul att se Mystery Jets igen, har bara sett dom en gång och då som förband när vi såg the Kooks i Antwerpen, och innan det så hade jag aldrig hört dom. Om ni inte hört dom innan kan ni lyssna på Spotify. Lyssna speciellt på Two doors down, Flakes, Young love och Half in love with Elizabeth. Eller kolla på videon nedan.


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag gillar British Sea Power :) alla band såg skönt indie ut! Jag ska t. London i maj, :) har du vart där? Rekommenderar något? Eller har du vägarna förbi? kärlek.

2010-03-14 @ 22:39:43
URL: http://unknowndistance.blogg.se/
Postat av: Hanna

Då ska jag absolut lyssna in dom och se dom, tackar för tipset!

Åh London, en stad jag gillar massor, har varit där tre gånger bara dock, och innan jag var tillräckligt gammal för att komma in på ställen. Men måste tipsa om en klädaffär dock som har fantastiska klänningar Dolly Dare, på 37 Marshall St(som ligger nära oxford street om jag inte minns fel). Och det känns som det är miljoners konserter man vill se varje dag där, fast det verkar som alla blir typ utsålda, så ett tips är kanske att spana in innan vad du vill se. Londonhjrta.se skriver ganska mycket om konserter i London, värt att kolla in. http://www.howdoesitfeel.co.uk/london.html också värt att kolla in.

Hoppas att jag själv snart kan åka till London, det ligger ju inte allt för långt från Glasgow, när i maj ska du dit? Ha det bäst!

2010-03-15 @ 19:14:37
URL: http://mondaytuesday.blogg.se/
Postat av: Amanda

åh tack!! detta ska jag genast lägga på minnet!

vi åker den 11-18 maj, vecka 19 blir det väl då :)

2010-03-16 @ 17:27:45
URL: http://unknowndistance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0