My gift is waiting

Har haft lite problem med internet så därför har det inte blvit så många uppdateringar från mig de senaste dagarna. Men nu funkar det bättre och igår vad jag på Mono i Glasgow och såg bland annat Aidan Moffat(den ena halvan av Arab Strap). Tyvärr spelade han inte låten Big Blonde, som var den enda jag hört innan, som har en sjukt rolig video när han sitter och mimar till sin egen låt. Men det var så fint för han sjöng på skottska så man nästan inte förstod och folk runtomkring skrattade när han sjöng något roligt och jag förstod ungefär hälften av det hela.  Före honom spelade ett annat band som var mycket bra, The second hand marching band & Benni hemm hemm, med massor av folk på scenen med olika instrument. Fick lite I'm from Barcelona vibbar så om ni gillar dom är det värt att lyssna in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0