The truth is plain I will never have him

Vi hade fått en kommentar på detta inlägg där vi skrev om Theodor Jensen och låten Bapada att det tydligen är en cover. Tack för den upplysningen, det hade jag ingen aning om tidigare!

Eller tydligen så har Theodor Jensen och Stella Rocket skrivit den tillsammans(enligt vad jag fick reda på efter att ha surfat runt lite), och Stella Rocket har alltså tidigare spelat in en version av låten. Om jag inte minns fel så har jag för mig att Ida och jag såg dom när dom var förband till Laakso när dom spelade på Debaser Medis en lördag i mars 2008.
Lyckades inte hitta deras version av den på vare sig Youtube, Myspace eller Spotify men på Lastfm kan man lyssna på den i sin helhet.
Gillar nog Theodors version bättre, men texten är så övergrym att Stella Rockets version inte heller är dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0