My friends don't talk don't me anymore

Efter bara några lyssningar på Shout out louds nya skiva Work så tycker jag den är galet bra. Redan efter första lyssningen hade jag fastnat, och den skivan går nästan på repeat hos mig just nu. Tycker det låter väldigt mycket Shout out louds och som det låtit innan men tycker att låtarna på skivan håller en jämnare nivå, att alla låtar är i toppklass till skillnad från tidigare då jag kan tycka att låtarna varit mer ojämna, vissa klockrena och andra inte fullt lika bra. Favoritlåtar på Work hittills: Fall hard, Play the game och Throwing stones.

Vad tycker ni om skivan?


Kommentarer
Postat av: cassady

tycker man saknar dängorna, den är bra skivan, men för jämn, inga direkta jätte-toppar. dock jävigt bra

2010-03-10 @ 08:59:06
URL: http://queclub.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0