How patetic this must sound

Det andra förbandet till Gaslight Anthem var bandet Sharks som kommer från Leamington Spa som ligger i närheten av Birmingham. De inledde varje konsert med att säga "We're Sharks from England, thanks from having us!" och sen drog de igång och spelade med en jävla energi. Fint och det var ganska bra faktiskt tycker jag. Värda att lyssna på och de finns som tur är på Spotify. Har ni chansen att se dom live rekomenderar jag det varmt. Trots att jag(vi) inte var inlyssnade på dem alla innan vi såg de första gången fastnade jag lite för dem ändå, och det verkade som de bytte spellista varje kväll vilket också är ett stort plus. Sista Gaslight spelningen tänkte jag köpa deras skiva men den var tyvärr slut, får se om jag lyckas få tag på den på internet. Tills dess lyssnar jag på dem här på Spotify och laddar ner låten Trains gratis här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0