We had it once we ain't got it anymore

Veckorna bestås mestadels för min del att gå upp alldeles för tidigt, åka två timmar till jobbet, vara på jobbet nio timmar och sen två timmar hem och sen äta och sova. Musiken som jag lyssnar på mest under dagarna och nätterna är (förutom Gaslight Anthem)Bruce Springsteen och skivorna Born in the U.S.A, The Rising och Darkness on the edge of Town. Speciellt låten Downbound train. För den passar liksom perfekt när man står där och drömmer om att lämna allt och bara fly någon annanstans. Jag kan inte riktigt beskriva det annat än att det är så jävla bra. Har som jag skrivit förut alltid gillat Bruce, men det känns som han växer mer och mer ju mer jag lyssnar och jag börjar älska hans musik mer varje dag som går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0