Time to run cause it's getting dark

Om exakt en vecka, den 14 maj, spelar våra favoriter Sugarplum Fairy på Debaser Slussen. Här köper ni biljetter. Enda spelningen i år och kanske sista. Har länge velat blogga om det som hänt vår favorittrummis Kristian men vet liksom inte vad jag ska skriva. För det finns inga ord för det. Läs hans egna ord om det på bloggen ikroppenmin.blogspot.com . Han är så jävla duktigt på att skriva och hoppas hoppas att allt går bra med honom.
Ont gör det också att varken jag eller Ida kommer att kunna gå på spelningen då vi befinner oss på Island. Men alla ni som kan måste bara gå dit. För Sugarplum live gör inte någon besviken. Önskar med hela mitt hjärta att vi också kunde vara där, och kanske kanske få höra min favoritlåt The restless breakout live.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0