I will pick you up again, up again

"Under förra lördagen hände någonting fantastiskt. Jag var omgiven av så många människor som betyder så mycket för mig. Som betyder allt. De som gör livet. Det var en vacker kväll. En vacker natt. Om jag någonsin varit hög på livet, så var det då. När ingen såg spände jag varenda muskel i min kropp och svor att jag skulle leva på kvällens eufori, länge, länge."  Från Kristians blogg den 22 maj om Sugarplum Fairy spelningen på Debaser. Så jävla fint skrivet. Det verkar verkligen varit en magisk spelning på alla sätt och vis. De spelade tydligen en ny låt som ni kan lyssna på i videon som sugarplumfanbloggen lagt upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0