För jag hade ingen alls när du var populär och överallt.

Är det någon låt som passar extra bra precis just nu när det verkligen känns som om det kommer bli vår på riktigt så är det aprilhimlen, kanske Håkans allra bästa låt.
Och jag vet inte, det är inte för att jag känner igen mig massor i texten, för det gör jag inte alls, jag har inte alls en speciell person förknippad med den här låten, men historien är så himla vacker och det är nog därför jag fastnar, för att det är precis såhär det borde vara.
Vi har med all säkerhet skrivit om hur fantastisk den är förut men det är just därför det inte spelar någon roll alls att tipsa om den igen för att aprilhimlen kommer aldrig bli sönderspelad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0