Vi ångrar det vi ångrar och vi glömmer det vi kan

Ida skrev tidigare att Jonathan Johansson skulle spela på Pretzeltown på torsdag. Ibland gillar man en låt inte alls först. Ger skivan en chans, två chanser men det är fortfarande inte bra. Med Jonathan Johansson är det precis så. Eller jag gillade väl egentligen En hand i himlen när den spelades på P3 förra året. Sen spelade han före Lasse Lindh i P3 live session i april förra året och tyckte väl att det var okej. Och sen var han förband till Mando Diao. Fortfarande bara okej. SEN började jag älska låten Aldrig ensam. Och En hand i himlen blev bara bättre, och sen upptäckte jag låten Innan vi faller. Det var nog för att han gick ut så tydligt med att han var kristen och låtarna var kristna som lite hindrade mig. För jag är ganska långt ifrån kristen själv så har lite svårt med sånt. Men nu måste jag bara tipsa er om hans skiva en Hand i himlen.

Kommentarer
Postat av: Rockbjörnen Crew

Hej



Visste du Mando Diao ger en unik livespelning på Live-Löpet ikväll. Live-Löpet kan liknas vid en digital festival med 7 webbspelningar som startar idag. Konserterna streamas live genom en virtuell scen där publiken kan chatta med sina vänner genom Facebook connect, önska en låt, applådera mm. Det bästa är att artisten kan följa denna interaktion live från scenen och kommentera tillbaka till publiken.



Mando Diao är först ut och konserten börjar idag kl 20:55. Biljetter bokas utan kostnad här: http://livelopet.aftonbladet.se



Andra artister som kommer att uppträda är Robyn, The Ark, Salem Al Fakir, Ola, Eric Saade och Anna Bergendahl.

2010-08-17 @ 11:39:44
URL: http://livelopet.aftonbladet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0