jag gick i ett kvarter idag som en gång var min hela värld

Blir mycket bloggande om musikhjälpen men kan bara inte låta bli. Imorgon är sista dagen och det kommer bli tomt utan Christer, Jason och Ametist i radion dygnet runt. Och så gör de ju en sån fantastisk insats också. Det jag ville säga var att alldeles nyss så spelade bla Timbuktu och Promoe Mammas gata live, så fantastiskt fint var det!
Ljud eller filmklipp lär komma upp på musikhjälpen hemsidan snart så håll utkik där.
Update: Här kan ni lyssna på den!! /Ida

Förresten har ni önskat en låt än? Själv önskade jag i torsdagsnatt Paint the city black med Molotov Jive men den spelade dom inte, men pengarna går ju till en bra sak!

Kommentarer
Postat av: I

Åh körde dom den!! Vilken tur att jag har dig som håller koll, ska in och lyssna direkt!

2009-12-20 @ 15:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0