Belgium, France maybe England..


På fredag släpps The Malevolence Of Mando Diao - The EMI B-sides. Dom har samlat alla B-sidor från åren då de hade EMI som skivbolag plus att det är en ny låt på den som heter The Quarry. Några av b sidorna har jag hört och dom är riktigt bra, tex We're hit, How we walk, Your lovers nerve och Hail the sunny days, men det är också ganska många jag inte har hört så det blir mycket spännande. Bokade precis ett ex på CDON.com för 189 kr, på alla andra ställen kostar den 199 kronor, och om man bokar nu så hoppas jag att man har den i brevlådan på fredag då den släpps. Kunde inte låta bli och köpa några andra skivor på samma gång, så det blev [ingenting]s nya skiva och även Theodor Jensens nya Though love, jag och CDON är en farlig kombination..


Kommentarer
Postat av: I

Jadu Hanna det är det verkligen :) Har du hört du Quarry förresten? Hörde den på p3 för nån vecka sen!

2009-10-04 @ 20:53:43
URL: http://svfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0