Jag säger som det är att allt är sådär.

Vet inte om jag har nån bästa låt.
Det varierar sjukt mycket, jag är verkligen en periodare, en vecka kan en låt betyda allt och för att veckan därpå vara helt uttjatad, men det är lite det som är charmen också!
Veckans låt är iaf Den som dör får se/Markus kyrkogård med ja, gissa vem? Markus Krunegård från hans Markusevangelium vilken på något sätt beskriver nån form av hopplös känsla. Jag fullständigt älskar låtraderna som lyder "Jag säger som det är att allt är sådär. Bara sådär. Sådär som det är och såhär års "O blir det inte bättre så lägger jag ner. Så är det!""
Soundet ovanpå det är typ perfekt och kör den om och om igen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0