Listen we'll never share a slow day, after partying all the night

Min dator stängde ner sig själv när jag höll på att lyssna på Spotify och jag satte då på radion(självklart p3) och vem är inte i p3 populär då om inte Markus Krunegård! Dessutom chattade han med lyssnarna, gå in och läs chatten på sr.se/p3/popular

Fick tre skivor i brevlådan igår och en av dom var Theodor Jensen nya skiva Tough love. Efter bara några lyssningar har jag fastnat extra för låten Bapada. Skivan finns tyvärr inte på Spotify och på hans myspace ligger inte just den låten upplagd, men blandannat låten Side by side finns där, som också är mycket bra. Men tycker det är värt att köpa eller ladda ner hela skivan bara för att kunna lyssna på Bapada.

 


Kommentarer
Postat av: Theodor

Bapada är en cover, Stella Rockets sjöng den först, lyssna gärna på den också

2010-03-17 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0