Music when the lights go out

Såg Peter Doherty igår på Barrowland i Glasgow och oh vad häftigt det var! Han är verkligen kung här, och trots att det bara var han och en akustisk gitarr dansade publiken med galet i varje låt och sjöng med i alla låtar, otroligt mäktigt var det! Det enda tråkiga var att jag och Annie blev av med våra kameror innan spelningen, så tyvärr har jag inga bilder från spelningen. Men galet bra spelning. Vilken fantastisk man han är!
Och bäst var när han spelade You Talk, och Music when the lights go out. Och What Katie did som har blivit något av ett soundtrack till Glasgowresan!






Kommentarer
Postat av: Moa

herre-gud

du anar inte hur sjukligt mycket jag hade velat varit där.

vill dö typ



bästa setlisten jag sett på länge, the good old days liksom. och dot allison på sheepskin!!!!!! ALLTSÅ ÅÅÅHÅÅÅÅÅ JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK PÅ DIG :')

2009-09-30 @ 17:52:48
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0