We can't stop

Var som jag skrev i förra inlägget och såg Trapped in Kansas igår på Nice n Sleazys i Glasgow, så här kommer lite bilder från igår. 
Ett av banden som spelade innan var också sjukt bra, men dom sa aldrig vad dom hette tyvärr. En tjej som satt bredvid mig när vi väntade på att nästa band skulle börja spela frågade mig om jag visste vad dom hette för hon också tyckte dom var bra. Försökte hitta dem på Myspace men egentligen skulle det bara spelat fyra band igår och dom var det band som inte står med någonstans. Bilder har jag iallafall så om det är någon som känner igen dem får ni mer än gärna kommentera.


Bandet jag inte vet vad det heter



Trapped in Kansas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0