Till sommaren jag aldrig kommer få

Det mest intressanta med sommar i P1 tycker jag är vad personen i fråga spelar för låtar. Och jag tänker ofta att jag skulle vilja göra ett sommarprogram just för att få spela dom låtar som betytt mest för mig. Om just det skriver Kristian Gidlund som är trummis i vårat favoritband Sugarplum Fairy i senaste numret av gratistidningen nolltvå(som finns i Dalarna). Finns att läsa här, tryck fram er till sida 37. Han avslutar hela texten med orden:
"Nästa gång du som läser det här går förbi mig på stan så önskar jag att du stoppar mig och berättar om vilka låtar du skulle ha med i ditt radioprogram. Jag vill gärna höra. Och jag vill ännu hellre veta varför."

Jag hoppas verkligen att han får chansen att göra ett sommarprogram någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0