When you told me fortunes in American Slang

Spelningen igår var helt awesome och en av de topp fem bästa någonsin!
Och som Hanna skrev så var balkongplats inte så himla tokigt för det gjorde att man fick hela Gaslight plus publiken på parkett framförsig vilket var himla fint.
The Gaslight Anthem är enormt stora i UK och var himla fint med allsång i större delen av alla låtarna.
Som Hanna skrev tidigare var det en grym setlist men inte allt för många nya låtar och massa gamla favoriter. De enda låtarna jag saknade var Drive samt I'da call you Woody, Joe från deras första skiva Sink or Swim.
Hemkommen från Glasgow upptäckte jag till min besvikelse att Gaslights senaste skiva, American Slang inte finns på svenska Spotify vilket medför att den kommer att inhandlas snarast. 
Inget exemplar blev inhandlat igår då en fin Gaslight tröja just då prioriterades högre.


Kommentarer
Postat av: AMANDA

på tal om spotify så fick jag nys om Britta Perssons nya låt "Meet a Bear" som är helt gudomlig, lyssna in den!!! ha en fin midsommar! snart syns vi, wiiie!!!

2010-06-24 @ 22:00:34
URL: http://unknowndistance.blogg.se/
Postat av: Ida

tack, den ska lyssnas in. trevlig midsommar!! och ska bli spännande att ses!

2010-06-25 @ 13:33:46
URL: http://mondaytuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0