Dreaming of another world

Har precis fått ett jobb som diskare i ett kök här i Glasgow och igårkväll när jag jobbade i köket och BBC radio 1 var på tyckte jag att jag hörde en låt som lät väldigt mycket som Mystery Jets. Kände svagt igen låten från konserten i april men var inte helt säker och kunde inte riktigt höra sen om han sa att det var Mystery Jets efter låten eller ej. Imorse hade jag dock fått MJs nyhetsbrev och där stod det att låten Dreaming of another world, som är första singeln från deras skiva, premiärspelades i det radioprogramet jag hört igår. Här kan ni lyssna i efterhand, fick det inte att fungera men kanske får ni det. Värt att lyssna in, och det kändes så fint att när allt var stressigt så kom det en helt ny låt med Mystery Jets på radion och gjorde det lite lättare att jobba.
7 juli släpps albumet Seratonin och jag kanske inte behöver säga att jag längtar ganska så mycket efter det.

Dessutom spelade dom en ny låt med Band of horses som hette Factory två låtar efter MJ låten i radioprogrammet som jag också tyckte lät mycket bra som också är värd att lyssna in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0