Find a cure for my life

Det var ganska länge sedan Ida Maria släppte sitt debutalbum men det är inte förrens nu jag riktigt fastnat för det. Det är väl så att jag aldrig riktigt lyssnat igenom skivan utan bara hört låtarna Oh My God och Louie och då diggade jag dom starkt. Oh My God spelades för några år sedan på radio och då var Timo Räisänen med och sjöng på låten. Skulle hemskt gärna vilja ha den låten, eller bara kunna höra den igen, men har inte fått tag på den någonstans. Timo Räisänen har nämligen varit med och producerat skivan Fortress round my heart och hela skivan är helt klart värd att lyssna in. Mina nya favoritlåtar på den skivan är Forgive me, Queen of the world och I like you so much better 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0