Two ways to tell the story

I lördags var jag som jag skrivit tidigare på en endagsfestval i Glasgow. Och första bandet vi såg den kvällen var The Antlers, ett av de banden jag ville se mest på festivalen. Låten Sylvia var något av ett soundtrack till hela november och december och när bandet kom in på scen och började med just den låten rös jag i hela kroppen. Det var så fantastiskt vackert och höjdpunkten på hela konserten.
Filmade en bit av låten Two som också är en bra låt. Har ni inte lyssnat på hela deras skiva Hospice tycker jag verkligen att ni ska göra det, en skiva med massor av känsla i och som passar bäst att lyssna på gråa och kalla dagar. Alla låtar på skivan hänger ihop och kretsar kring en patient på ett sjukhus som snart ska dö, stämningsfullt och deppigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0