Time, make time for us

We were promised jetpacks spelade också på festivalen jag var på förra lördagen och det var en av de bästa live spelningarna jag sett någonsin. Sångaren hade så otroligt mycket känsla och ett brinnande hjärta, man märkte verkligen att han älskade det han gjorde. Folk i publiken stod och skrek med på skottska i varenda låt och man ville bara dansa och sjunga med. Bandet har släppte sin första skiva 2009 som heter These four walls, den finns tyvärr inte på Spoify, utan bara låten Quiet little voices från den skivan. Så antlingen kan ni gå in på Myspace och lyssna på några låtar, eller så laddar ni ner skivan. Mina favoritlåtar från den skivan för tillfället är It's thunder and it's lightning, Ships with holes will sinks, och Roll up your sleves, men alla låtar är bara så bra att jag rekomenderar er att lyssna på hela skivan! Grymma texter, grymt sound och så sång på skottska, det kan inte bli bättre än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0