En blick på dig-och himlen i brand!

Förra måndagen var jag på Debaser Medis för att se Säkert! Hade känslan innan att det skulle kunna bli en fantastiskt fin spelning och affischerna inför vårturnén har varit så himla träffande, har tyvärr inte lyckats ta någon bild på den.

Iallafall kom dit precis i tid till att Ludwig Bell började spela och som jag bloggade om tidigare var det mycket bra. Efter en tids väntan efter han spelat färdigt kom Annika+band in på scen och de inledde med att spela Köttet är svagt. Magisk inledning enligt mig då det är en så jävla bra låt. Hon spelade en ny låt som hette Vi tror att vi har någon makt alls. Sedan börjar bandet spela en låt och jag tänker "vad jag känner igen det här" men jag kan liksom inte placera det. Tills jag i mitten av låten kommer på att det är Radio Depts låt Heaven's on fire fast på svenska. Annikas svenska översättning var helt fenomenal och någon har laddat upp ett klipp med den på youtube! De låtar jag saknade var Jag som blev kvar och Och jag grät mig till sömns efter alla dar, men hon spelade både Det kommer bara leda till något ont och Någon gång måste du blev själv så det vägde nästan upp för att hon skippade dom andra. 



Lyckades inte ta några riktiga höjdarbilder men här kommer några jag tyckte var helt okej iallafall.



Kommentarer
Postat av: Thomas

Hej var också på Debaser förra måndagen, visst var det bra. Tänkta bara slänga en länk till min egenproducerade video av "Det kommer bara leda till nåt ont":)



http://www.youtube.com/watch?v=VVphScmxYNk



MVH/Thomas

2011-04-05 @ 10:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0